"Co má on k pridání?"

Překlad:What does he have to add?

před 3 roky

2 komentáře


pandulicka
pandulicka

Neznamená ta věta: "What does he have to add?" spíš Co musí přidat? V duolingu je uveden překlad "Co má on k pridání?" Což se mi zdá v čestině dost odlišné významově. Je to v duolingu opravdu správně přeložené?

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Obe interpretace jsou mozne. V mluvenem projevu to neni problem, protoze se lisi intonaci. Ve psanem by je clovek mohl rozlisit jenom kontextem, ktery tady chybi. Problem je, ze sloveso "have" ma prilis mnoho vyznamu. Bereme proto preklady ktere odpovidaji obema interpretacim.

před 3 roky
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.