1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Макарони"

"Макарони"

Переклад:Pasta

November 1, 2015

6 коментарів


aSUV3

Чому не має артиклю ?


DirtyHarry9

Пишуть, що коли не можна порахувати, то без артиклю. Наприклад - цукор, сіль. В іншому випадку - з артиклем (напр, яблуко, яйце).


mukexa

Гугл каже, що A pasta - макаронні вироби Pasta - макарони. Для мене, артиклі поки лишаються загадкою )))


YuriiRymsk

Чому не правильно "macaroni"? макарони macaroni , spaghetti


vika769514

Навіщо арктилі


vika769514

Нетреба арктилів

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати