"It needs improvement."

Translation:Het heeft verbetering nodig.

3 years ago

4 Comments


Hans_Muller_sr

"het behoeft verbetering" zou ook goed gerekend moeten worden

3 years ago

algomyst

Yes, but it's rather uncommon and will probably sound a bit archaic.

3 years ago

FreekVerkerk

Zeker: Uitstekend Nedrlands.

1 year ago

FreekVerkerk

"Het moet verbeterd worden"

1 year ago
Learn Dutch in just 5 minutes a day. For free.