1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Communication is important b…

"Communication is important between husband and wife."

Překlad:Komunikace je důležitá mezi mužem a ženou.

November 1, 2015

13 komentářů


Jana_Pod.

Proč neuznáte manžela?


JohnyEngli16

husband and wife = manželé, překlad ...mezi mužem a ženou je nepřesný a zavádějící


aktijka

komunikace je důležitá mezi mažely... to neuznáváte.. a nevím proč


SarkaD3891

Mezi mužem a ženou je důležitá komunikace. - neuznáno


Jra68962

Komunikace je důležitá mezi mužem a ženou. To je podle vás správná odpověď ? Ale tady je zcela jasně uvedeno " mezi manželem a manželkou".


gabriela482146

husband je přece manžel a wife je přece manželka, tak proč mezi mužem a ženou, což je man a woman, váš překlad je chybný


petour01

komunikace mezi manželi je důležitá neprošlo kvůli možné genderové nevyváženosti? :-)


xaver154979

husband = manžel tož tak.


gabriela482146

Komunikace je mezi mužem a ženou důležitá je také správně, protože v češtině si můžeme řadit slova za sebe, jak chceme. A má být mezi manželem a manželkou. Nebaví mě to pořád psát špatně!


Filomena.Prvni

V češtině bychom určitě použili "Komunikace mezi manžely je důležitá." Navíc ve slovníku je "manželé - husband and wife". Takže tento překlad opravdu nechápu. Když už tedy chcete překlad použít takto, správně by bylo "mezi mužem a jeho ženou". Ale v ČJ to zní dosti divně.


Alena1Chlupova6

Špatně postavený český překlad! Příliš doslovný!


Freddy114035

Řekl bych, že doslovný překlad je: "mezi manželem a manželkou" A tento překlad neuznáváte. :-D

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.