"Březen končí dnes."

Překlad:March ends today.

před 3 roky

6 komentářů


AdelkaTraf

Nelze překlad by byl Březen končí nahoru dnes

před 1 rokem

Ji6cgd
Ji6cgd

Děkuji za odpověď, ale tady je "end up" frázové sloveso a zde "up" nemá s významem "nahoru" co dělat. Já jen nevěděl jeho pravý význam, tudíž, jestli ho lze použít v této v větě. Každopádně už jsem si ověřil, že nejde.

před 1 rokem

duolingo696290

Proc nejde March ending today

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Neni to veta. Chybi sloveso.

před 3 roky

rommol007

March finishes today. To by mi mohlo uznat?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Nemohlo, což jsem tu už jednou psal, čtěte prosím již existující komentáře.

před 2 roky
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.