Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Letadlo je bílé a modré."

Překlad:The plane is white and blue.

před 2 roky

10 komentářů


Burak483857

A airplane snad přeci není správně?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Ted nevím či hlásíš, že to bylo uznáno a nemělo (což máš pravdu) nebo si stěžuješ, že ti to neuznalo. Správně totiž musí být "An airplane" - kvůli lepší výslovnosti se tam vkládá "n"

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Po konzultaci v inkubatoru zrusime preklady s neurcitym clenem uplne. Moc smyslu nedavaji. Co by to mohlo znamenat? Tezko muze byt popis pokud nevime o kterem letadle jde, a to nevime kdyz je clen neurcity. Nemuze byt konstatovani existence, protoze to by bylo "there is" v anglictine a jiny slovosled v cestine. Tezko muze byt vseobecne platne pravidlo.

před 2 roky

marek169080

Neurcity clen ale neznamena jen obecny predmet, ale i konkretni o kterem prave zaciname hovorit

před 1 rokem

nueby
nueby
Mod

Doporučuju rodilého mluvčího angličtiny spíš brát vážně než ho učit angličtinu. A má pravdu on.

před 1 rokem

marek169080

dekuji. skoda jen, ze oxfordskou ucebnici anglictiny napsali takovi amateri. https://en.oxforddictionaries.com/definition/indefinite_article

před 1 rokem

widle
widle

Jestli si myslíte, že dvě věty vystihnou celou rozmanitost jazyka, tak vás nejspíš ještě v budoucnu pár věcí překvapí. Navíc si všimněte slova "typically", které rozhodně neznamená "vždycky".

před 1 rokem

marek169080

nechci vyvolavat flamewar. jen jsem si povzdechl nad tim ze me naklady na ucebnice byla tak mizerna investice. jinak typically ma od never dal, nez od ever... imho

před 1 rokem

DominikaUl2

Preco nie je clen -an spravny?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

protoze je to vysvetleno tesne nad vasim prispevkem.

před 2 roky