"Ta dívka není krásná."

Překlad:The girl is not beautiful.

November 1, 2015

7 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


adam809

taková ohavná věta...


MichalKubk

Mohu se zeptat proč the Girl? Chci napsat This girl jako tato dívka. Není to jedno?


Nemesis_NaR

Sám jsi správně napsal "this girl" = "tato dívka". Kurz záměnu nepřipouští, protože "tato" je konkrétnější než "ta"


luckalas

Proč nejde nice?


neyaliiq

Nice znamená "hodná/ý" nebo "milá/ý", vzhledově asi "hezký/á".


neyaliiq

Protoze nice je "hodný" nebo "milý" a vzhledově asi "hezký".


LiborRonk

Proč nemuze byt pred beautiful neurcity clen?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.