Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Ta dívka není krásná."

Překlad:The girl is not beautiful.

před 2 roky

5 komentářů


MichalKubk

Mohu se zeptat proč the Girl? Chci napsat This girl jako tato dívka. Není to jedno?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Sám jsi správně napsal "this girl" = "tato dívka". Kurz záměnu nepřipouští, protože "tato" je konkrétnější než "ta"

před 2 roky

Lucka88888

Proč nejde nice?

před 1 rokem

Lenka68220

Nice znamená "hodná/ý" nebo "milá/ý", vzhledově asi "hezký/á".

před 9 měsíci

Lenka68220

Protoze nice je "hodný" nebo "milý" a vzhledově asi "hezký".

před 9 měsíci