"Men and women"

Μετάφραση:Άντρες και γυναίκες

November 1, 2015

7 σχόλια


George-2

γιατί λέει πως έχω λάθος; στην ερώτηση men and women απάντησα άντρας και γυναίκα


D_..

Man and woman είναι ο ενικός, δηλαδή άντρας και γυναίκα.

Men and women είναι ο πληθυντικός.


George-2

Τώρα είδα τη λεπτομέρεια man, men.

ευχαριστώ.


ljJv6

Αντρας και γυναικα...δεν ειναι σωστο?!


D_..

Όχι, όπως γράφω και παραπάνω

Man and woman είναι ο ενικός, δηλαδή άντρας και γυναίκα.
Men and women είναι ο πληθυντικός.


Yu431

Καταλάθος το έγραψα λάθος και δεν μου έδωσε δεύτερη ευκαιρία. Σας παρακαλώ να διορθώσετε το πρόβλημα


LamprosLam

Η Ανρας και γινεκα?

Σχετικές συζητήσεις

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.