"Men and women"

Μετάφραση:Άντρες και γυναίκες

πριν από 3 χρόνια

5 σχόλια


George-2

γιατί λέει πως έχω λάθος; στην ερώτηση men and women απάντησα άντρας και γυναίκα

πριν από 3 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Man and woman είναι ο ενικός, δηλαδή άντρας και γυναίκα.

Men and women είναι ο πληθυντικός.

πριν από 3 χρόνια

George-2

Τώρα είδα τη λεπτομέρεια man, men.

ευχαριστώ.

πριν από 3 χρόνια

ljJv6

Αντρας και γυναικα...δεν ειναι σωστο?!

πριν από 9 μήνες

D_..
D_..
Mod

Όχι, όπως γράφω και παραπάνω

Man and woman είναι ο ενικός, δηλαδή άντρας και γυναίκα.
Men and women είναι ο πληθυντικός.

πριν από 9 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.