"Men and women"

Μετάφραση:Άντρες και γυναίκες

November 1, 2015

6 σχόλια


George-2

γιατί λέει πως έχω λάθος; στην ερώτηση men and women απάντησα άντρας και γυναίκα

November 1, 2015

D_..
Mod

    Man and woman είναι ο ενικός, δηλαδή άντρας και γυναίκα.

    Men and women είναι ο πληθυντικός.

    November 2, 2015

George-2

    Τώρα είδα τη λεπτομέρεια man, men.

    ευχαριστώ.

    November 2, 2015

ljJv6

    Αντρας και γυναικα...δεν ειναι σωστο?!

    February 20, 2018

D_..
    Mod

      Όχι, όπως γράφω και παραπάνω

      Man and woman είναι ο ενικός, δηλαδή άντρας και γυναίκα.
      Men and women είναι ο πληθυντικός.

      February 20, 2018

Yu431

      Καταλάθος το έγραψα λάθος και δεν μου έδωσε δεύτερη ευκαιρία. Σας παρακαλώ να διορθώσετε το πρόβλημα

      March 28, 2019

      Σχετικές συζητήσεις

      Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.