Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Men and women"

Μετάφραση:Άντρες και γυναίκες

1
πριν από 2 χρόνια

5 σχόλια


George-2

γιατί λέει πως έχω λάθος; στην ερώτηση men and women απάντησα άντρας και γυναίκα

1
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Man and woman είναι ο ενικός, δηλαδή άντρας και γυναίκα.

Men and women είναι ο πληθυντικός.

4
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

George-2

Τώρα είδα τη λεπτομέρεια man, men.

ευχαριστώ.

0
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

ljJv6

Αντρας και γυναικα...δεν ειναι σωστο?!

0
Απάντησηπριν από 5 μήνες

D_..
D_..
Mod

Όχι, όπως γράφω και παραπάνω

Man and woman είναι ο ενικός, δηλαδή άντρας και γυναίκα.
Men and women είναι ο πληθυντικός.

0
Απάντησηπριν από 5 μήνες