Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Is there anything else wrong?"

Překlad:Je ještě něco špatně?

před 2 roky

16 komentářů


JakubKrej2

Je spatne jeste neco jineho nelze?

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Mělo by to jít.

před 2 roky

96tnarezub

Proc mi to neuznalo "Je zde ještě něco špatně"?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Protoze "there is" a v otazce "is there" neznamena ZDE je, ale pouze, ze neco je.

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Me ten odkaz nikam neposila

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

to taky nic. Sice me to vzalo na FB, ale pak mi to reklo, ze to, co chci videt neni pro me

před 2 roky

96tnarezub

Moc se omlouvám, teď to jde :)

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

To hlava nebere. Tohle vidim vzadu ja. Jak vidite, jiz rok to nebylo editovano...

co takze vubec netusim,kde a jak se vzal ten vas screenshot...

před 2 roky

matoteckapet

Po přeložení bylo napsáno "je ještě něco špatně" a tady nahoře v komentu je překlad "je zde ještě něco špatně" ..... to "zde" tam teda nepatří? :-)

před 1 rokem

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Ne "zde" tam nepatří.

před 1 rokem

KlraPavelk1
KlraPavelk1

"Zde" se porad objevuje v hlavnim prekladu. V aplikaci.

před 1 rokem

Nemesis_NaR

To už je prostě aplikace... Pokud můžete, používejte verzi přes prohlížeč, klidně i na mobilu. Víc k tomu nemáme co říct...

před 1 rokem

Damaskinos2

Je tu ještě něco špatně?

před 10 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Ne, there znamená tam. A navíc vazba there is/are neznamená "tam je", ale "existuje".

před 10 měsíci