"Is there anything else wrong?"

Překlad:Je ještě něco špatně?

před 3 roky

12 komentářů


96tnarezub

Proc mi to neuznalo "Je zde ještě něco špatně"?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Protoze "there is" a v otazce "is there" neznamena ZDE je, ale pouze, ze neco je.

před 2 roky

JakubKrej2

Je spatne jeste neco jineho nelze?

před 3 roky

Voyta
Voyta
Mod

Mělo by to jít.

před 3 roky

Honza_U

Jak by se přeložilo "Je tam ještě něco špatně?"

před 1 měsícem

matoteckapet

Po přeložení bylo napsáno "je ještě něco špatně" a tady nahoře v komentu je překlad "je zde ještě něco špatně" ..... to "zde" tam teda nepatří? :-)

před 1 rokem

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Ne "zde" tam nepatří.

před 1 rokem

KlraPavelk1
KlraPavelk1

"Zde" se porad objevuje v hlavnim prekladu. V aplikaci.

před 1 rokem

Nemesis_NaR

To už je prostě aplikace... Pokud můžete, používejte verzi přes prohlížeč, klidně i na mobilu. Víc k tomu nemáme co říct...

před 1 rokem

Damaskinos2

Je tu ještě něco špatně?

před 1 rokem

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Ne, there znamená tam. A navíc vazba there is/are neznamená "tam je", ale "existuje".

před 1 rokem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.