1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ми наразі не маємо води."

"Ми наразі не маємо води."

Переклад:We currently do not have water.

November 2, 2015

13 коментарів


fish-key

We do not have water currently. - хіба так не можна?


AleksandrG1350

We do not have water now - хіба не можна так сказати?


SunSHine631896

Now - це зараз, вже; currently - наразі


pUpm12

Наразі і зараз синоніми: https://youtu.be/QL5iy84nEfA


Fb8U1

Я вважав, що між підметом і присудком не може вставлятись обставина. Та ось тут є правило:

"Обставини частоти і повторюваності (Adverbials of Indefinite Time and Frequency).

Якщо ці обставини виражені прислівником, то вони звичайно стоять перед смисловим дієсловом, але після допоміжного дієслова, модального дієслова або дієслова to be.

I often meet Jack on his way to school.

I'm always ready to help you.

I've never been here before.

You must never do that again.

У питальних реченнях ці обставини стоять після підмета.

Do you often play tennis?

Have you ever been there?

Обставини частоти, виражені групою слів (every other day, twice a week і т. п.), ставляться звичайно в кінці речення — перед обставинами означеного часу, але після обставини місця.

I have been to the museum several times this year."

Цитата взята тут: https://opentalk.org.ua/langstory/mistse-obstavini-u-rechenni


p7CH3

І до чого тут слово currently?


Mr.Xee

We don't have water at the moment.


pUpm12

І в мене питання: чому currently не може стояти в кінці?


Fb8U1

Ще раз переглянув свій пост і бачу, що не все сходиться. Обставина має стояти після допоміжного дієслова (do). Якби хтось пояснив порядок слів у цьому реченні.


svit80

Нічого не зрозуміло.Хіба прислівник не повинен займати місце в реченні після допоміжного дієслова?


Mr.Xee

Реальність полягає у тому, що це не завжди так. Наведений приклад виглядає цілком common


Serjonka

а чому не at this moment we do not have water


Stepan_Karapinka

"We, at the moment, do not have water". Не приймає як правильне :(

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.