Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Я замовив суп для всіх."

Переклад:I have ordered soup for everybody.

2 роки тому

7 коментарів


okomen

i have ordered soup for all - ?

2 роки тому

liuda759089

Everybody як на мене перекладається як кожний, кожного, а всіх все ж таки all. То ж all теж має право на існування в цьому реченні. Виправте мене, якщо помиляюся.

1 рік тому

IgorLytvyn

Чому soup без артикля а?

2 роки тому

greg.mort
greg.mort

перед незліченними (uncountable) іменниками артиклі не вживаються

Першоджерело: http://liuro.com.ua/artykl-v-anhlijskij-movi/

2 роки тому

PetroKyenko

то чому ж не можна вживати all?

1 рік тому

Alexandr137527

And justice for all...

1 рік тому

i5tHPGuX

except for the soup )

6 місяців тому