1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я замовив суп для всіх."

"Я замовив суп для всіх."

Переклад:I have ordered soup for everybody.

November 2, 2015

21 коментар


okomen

i have ordered soup for all - ?


liuda759089

Everybody як на мене перекладається як кожний, кожного, а всіх все ж таки all. То ж all теж має право на існування в цьому реченні. Виправте мене, якщо помиляюся.


IgorLytvyn

Чому soup без артикля а?


greg.mort

перед незліченними (uncountable) іменниками артиклі не вживаються

Першоджерело: http://liuro.com.ua/artykl-v-anhlijskij-movi/


MyhsyaShtu

Не згоден. У цьому реченні йдеться про замовлення у закладі харчування і маються на увазі порції. Тому артикль the вважаю тут доречним і більш правильним ніж у варіанті без нього


alexhavryliv

Тут більше пасує артикиль "а", суп - страва, який самий суп не уточнили


miho_if

Неозначений артиуль був би тут доречний якби хтось замовив одну порцію супу на всіх, але це малоймовірно, отже замовили декілька порцій супу, відповідно неозначений артикль вживати тут не можна.


PetroKiienko

то чому ж не можна вживати all?


Alexandr137527

And justice for all...


i5tHPGuX

except for the soup )


yurii538800

For all -для всіх for everybody- для кожного


exlawyer77

і до цього часу немає реації від модераторів


75tsPK

Everyone також підходить


11Vitality11

В мене не прийняло


vasyapb

Чи можна замість дієслова "order" використати"book"?


Olegalas

book більше як зарезервував...


greg.mort

Існує дієслово to book


11Vitality11

Модератори просто забили щось робити-виправляти


Vital153055

я написав "i had ordered", але показано, що правильна відповідь "I have ordered", і все ж моя відповідь прийнята як правильна... Що не так?!

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.