"Ona čte."

Překlad:She reads.

November 2, 2015

10 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Baxa2003

Proč tam je s??


Nemesis_NaR

Protože třetí osoba čísla jednotného mívá koncovku "s", všechny ostatní osoby mají sloveso v základním tvaru. Jak jednoduché v porovnání s českým "čtu, čteš, čte, čteme, čtete, čtou"


dauntless.nx

Proč není She read? Proč s tim "s"


Nemesis_NaR

Protože třetí osoba čísla jednotného má vždy "s". Více viz příspěvek výše.


Zuzka217105

Proč tam nemůže být 'She reading'?


kacenka9

Protoze to je 'She IS reading" a to bereme


MacMaggie1

MUZU SE ZEPTAT PROC JE TAM TO S?


MacMaggie1

Muzu se zeptat proc je tam to s?


KarolnaMus1

Proč reads a ne read


BarunkaMej

Neni to ona si čte

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.