Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Ona čte."

Překlad:She reads.

před 2 roky

10 komentářů


kulek5

Proč tam je s??

před 2 roky

Nemesis_NaR

Protože třetí osoba čísla jednotného mívá koncovku "s", všechny ostatní osoby mají sloveso v základním tvaru. Jak jednoduché v porovnání s českým "čtu, čteš, čte, čteme, čtete, čtou"

před 2 roky

dauntless.nx

Proč není She read? Proč s tim "s"

před 2 roky

Nemesis_NaR

Protože třetí osoba čísla jednotného má vždy "s". Více viz příspěvek výše.

před 2 roky

Zuzka217105

Proč tam nemůže být 'She reading'?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Protoze to je 'She IS reading" a to bereme

před 1 rokem

MacMaggie1

MUZU SE ZEPTAT PROC JE TAM TO S?

před 1 rokem

MacMaggie1

Muzu se zeptat proc je tam to s?

před 1 rokem

KarolnaMus1

Proč reads a ne read

před 11 měsíci

BarunkaMej

Neni to ona si čte

před 10 měsíci