1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ці жінки їдять хліб."

"Ці жінки їдять хліб."

Переклад:These women eat bread.

November 2, 2015

20 коментарів


Mr.ALEX108

Чому не the?


Andrew729239

тому шо womEn а не womAn, множина...


Roksolana2993899

Фігня повна мені останнє серце вибило


0c533

Випадково , зробила помилку на одну букву , абідно трохі


Johnny265977

Чому не "a bread"?


zLEw542609

Бо хліб не можна порахувати. Тому без а


IFP86

Чого не правильно


KristinaL3

А чому women а не woman


greg.mort

Жінки - women, жінка - woman


c3fC6

Тому що women множина


oLze5

Бо woman - однина , а women - множина .


eXgd20

Я правильнл написала...повинно бути woman,а мене переправило на women..програма навпики неправильно навчає написання сліа


greg.mort

Woman - неправильно. Однина/множина


Z1yK7

Щось правила авдповіть яку мені видало не співпадає з цією, що тут. Варіанту " These" і " eat" навіть не було, як же їх було вибрати?


Z1yK7

На цьому питанні додаток реально глючить


mFwB13

Я ж правильно написала


geUl157552

Я написала таку ж саму відповідь як і програма, але вона була не правильна! (Я усі букви звіряла і не один раз ☹️).


vu6d14

Чому не eats ? Поясніть будь ласка


zLEw542609

Тому що жінки- множина


AnjaDub

Я даю правильну відповідь вони говорять що це помилка але знизу пише таке самісіньке що я написала

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.