"It does not rain at night."

Traducere:Nu plouă noaptea.

acum 2 ani

7 comentarii


ianmic1

nu ploua la noapte

acum 2 ani

Bianca920486
acum 2 ani

Artur293151

bianca,ce sat-ti raspund,scrie ceva

acum 1 an

Madalina936313

Poate a scris un emoji,și când scri un emoji,nu știu de ce,nu ț-il dă.

cu 1 lună în urmă

biolandado031985

Pentru it nu se foloseste rains? Sau le incurc? Multumesc

cu 6 luni în urmă

Andrei992769

Nu pentru că prima verbă e "do-does".

cu 6 luni în urmă

Andrei992769

Hi

cu 6 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.