1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I have always wanted to go t…

"I have always wanted to go to Africa."

Překlad:Já jsem vždy chtěl jet do Afriky.

November 2, 2015

16 komentářů


IvanH7

Prislo mi logicke dát JET, ale pro jistotu jsem dal JÍT abych to přesně přeložil a bohužel tato možnost nebyla uznána.

November 2, 2015

widle

Jít není přesnější než jet. Obě slova jsou podobně přesná v tom, že nám něco naznačují o způsobu pohybu. Anglické "to go" je v tomhle neurčitější, protože o způsobu pohybu neříká nic. Jenže nic takhle obecného my nemáme, proto si musíme vybrat. A máte pravdu, že "jet" je tady určitě logičtější.

November 2, 2015

PatrikPatr4

A co. Ja chtel vzdy...?

May 16, 2016

kacenka9

Minulý cas se tvorí pomocí prícestí cinného a prítomných tvaru pomocného slovesa být, které se vypouštejí pouze ve 3. os. Tudiz tam musi byt JSEM.

June 16, 2016

Honzap03

nešlo by vždycky jsem chtěl do afriky

June 16, 2016

kacenka9

Jo. Po chvili premysleni jsem to tam pridala. Anglictina nema jak tuto vetu vyjadrit bez 'go'

June 16, 2016

MilanKlter

Nelze uznat: "ja jsem chtel jet vzdy do Afriky." ?

June 22, 2016

AndriyShev2

Já jsem chtěl jet vždycky do Afriky je vyznamove spatne?

June 30, 2016

Oliver626409

Proč je špatně " Já vždy chtěl do Afriky"?

February 20, 2017

kacenka9

Minulý cas se tvorí pomocí prícestí cinného a prítomných tvaru pomocného slovesa být, které se vypouštejí pouze ve 3. os. Tudiz tam musi byt JSEM.

August 9, 2017

Miroslav961914

Já chtěl vždycky do Afriky? Je snad stejně jako já jsem chtěl vždycky do Afriky?

July 14, 2017

kacenka9

Minulý cas se tvorí pomocí prícestí cinného a prítomných tvaru pomocného slovesa být, které se vypouštejí pouze ve 3. os. Tudiz tam musi byt JSEM.

August 9, 2017

rodinakhem

stále jsem chtěl jet do Afriky....nebylo mi to uznáno. Je něco špatně?

August 9, 2017

widle

Stále by se řeklo "still". Nené to totéž co vždycky.

August 9, 2017

YaYaYaYa46

Ja vzdy chtel do Afriky..... prosim pridat

February 21, 2018

MadlenkaSt

"Vždy jsem chtěl navštívit Afriku." Proč to nejde?

June 21, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.