Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"I have always wanted to go to Africa."

Překlad:Já jsem vždy chtěl jet do Afriky.

0
před 2 roky

15 komentářů


IvanH7

Prislo mi logicke dát JET, ale pro jistotu jsem dal JÍT abych to přesně přeložil a bohužel tato možnost nebyla uznána.

1
Odpovědětpřed 2 roky

widle
widle

Jít není přesnější než jet. Obě slova jsou podobně přesná v tom, že nám něco naznačují o způsobu pohybu. Anglické "to go" je v tomhle neurčitější, protože o způsobu pohybu neříká nic. Jenže nic takhle obecného my nemáme, proto si musíme vybrat. A máte pravdu, že "jet" je tady určitě logičtější.

0
Odpovědětpřed 2 roky

PatrikPatr4

A co. Ja chtel vzdy...?

0
Odpovědětpřed 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Minulý cas se tvorí pomocí prícestí cinného a prítomných tvaru pomocného slovesa být, které se vypouštejí pouze ve 3. os. Tudiz tam musi byt JSEM.

0
Odpovědětpřed 2 roky

Honzap03

nešlo by vždycky jsem chtěl do afriky

0
Odpovědětpřed 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Jo. Po chvili premysleni jsem to tam pridala. Anglictina nema jak tuto vetu vyjadrit bez 'go'

1
Odpovědětpřed 2 roky

MilanKlter

Nelze uznat: "ja jsem chtel jet vzdy do Afriky." ?

0
Odpovědětpřed 2 roky

AndriyShev2

Já jsem chtěl jet vždycky do Afriky je vyznamove spatne?

0
Odpovědětpřed 2 roky

Oliver626409

Proč je špatně " Já vždy chtěl do Afriky"?

0
Odpovědětpřed 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Minulý cas se tvorí pomocí prícestí cinného a prítomných tvaru pomocného slovesa být, které se vypouštejí pouze ve 3. os. Tudiz tam musi byt JSEM.

0
Odpovědětpřed 1 rokem

Miroslav961914

Já chtěl vždycky do Afriky? Je snad stejně jako já jsem chtěl vždycky do Afriky?

0
Odpovědětpřed 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Minulý cas se tvorí pomocí prícestí cinného a prítomných tvaru pomocného slovesa být, které se vypouštejí pouze ve 3. os. Tudiz tam musi byt JSEM.

0
Odpovědětpřed 1 rokem

rodinakhem

stále jsem chtěl jet do Afriky....nebylo mi to uznáno. Je něco špatně?

0
Odpovědětpřed 1 rokem

widle
widle

Stále by se řeklo "still". Nené to totéž co vždycky.

1
Odpovědětpřed 1 rokem

YaYaYaYa46

Ja vzdy chtel do Afriky..... prosim pridat

0
Odpovědětpřed 5 měsíci