1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Перші два студенти прибувают…

"Перші два студенти прибувають."

Переклад:The first two students arrive.

November 2, 2015

10 коментарів


IrinaPidgorna

Видає помилку - пише що є дві правильні відповіді. Але там не може бути These, тому що не вказано "ЦІ студенти", виправте, будь ласка.


[заблокований користувач]

    і дотепер не виправлено


.volodymyr.sab

    Все ще не виправлено


Meowth19

    Видає помилку - пише що є дві правильні відповіді. Але там не може бути These, тому що не вказано "ЦІ студенти", виправте, будь ласка.


Meowth19

    Я вже декілька разів відправляв скарги, але судячи з коментарів нічого не виправиться в найближчий час(((


Tnpt1

    Так, я тільки що надіслав;)


EugeniaDubrova

    А хтось скаргу надсилав, чи тільки в коментарі?


edykst

    Чому ні? - The first two students are comming


Fb8U1

    Почитав у словнику чималу статтю про слово come. Воно має багато значень, але не Прибувати. Хіба що вираз come in - прибувати (про поїзд, пароплав). Але у нас всього про двох студентів.


Vital153055

    Ці? Де там ці?

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
    Розпочати