"Tamta žena je velmi hezká, ale je pro něj příliš mladá."

Překlad:That woman is very pretty, but is too young for him.

November 2, 2015

34 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


alan.mulle2

That woman is very beautiful... wrong? what?


vladimirbz

Zapsal jsem si do deníčku, že při opakování podstatných jmen ve větě se vedle vynechávání členů "read a newspaper or book", "the minutes and seconds" a předložek "in April and May" může vynechat také osobní zájmeno ...... a je to.


Sussi007

That woman is very pretty, but she is very young for him...toto uznat nelze?


vladimirbz

velmi není příliš


Honza_U

proč chybí podmět ve druhé větě?


ladavala

Podmět ve druhé větě nechybí. V souřadných souvětích s and (a), or (nebo) a but (ale) je při totožnosti objektu možné vynechání podmětu, např. The passport expired a month ago and needs to be extended. Pas přestal platit před měsícem a potřebuje prodloužit.


Petra218019

Proč mi není uznáno "That woman is very pretty, but is too much young for him"?


vladimirbz

protože příliš mnoho mladá je blbost


mirka315222

Nevím jak psát, už podruhé správně!!


ZdekaSchoo

dejte sem screenshot nebo zkopírujte a vložte sem, co jste napsala


zdenko526824

Skutečně už nemusí být ... but SHE is?


ZdekaSchoo

může, ale nemusí


zdenko526824

Proč v druhé větě chybí zájmeno she?


ZdekaSchoo

napsat to můžete, ale není to povinné, když je to stejný podmět


Helik900567

Přeloženo dobře,ale bez čárky.To je taková chyba,že přijdu o srdíčko?


ZdekaSchoo

čárky se psát nemusí, měla jste tam jinou chybu, přidejte screenshot


LukasBlech

"that woman is very pretty but for him she is too young" nelze uznat proč? Že to for him musí být pouze na konci?


ZdekaSchoo

ano, musí být na konci


Hedvika24535

That woman is very nice but she is too young for him Prosím,co je špatně?


ZdekaSchoo

nice u osob to znamená milý, sympatický, ne hezký nice=hezký se používá jen u věcí, třeba u počasí


ladavala

"Nice" je "pěkný/hezký", pokud nejde o člověka (Nice car. Nice dress), u lidí je to "příjemný/milý".


DirectionerAda

Proc ne "...but for him is too young?"


ZdekaSchoo

špatný slovosled


JiKauck1

Proc mi to neuzná: That woman is very nice, but is too young for him.


ladavala

"Nice" u osob je spíše popis charakteru než vzhledu, věta "She is nice" by znamenala "Je hodná, příjemná, milá, sympatická (povahou)"

Komentář stačí napsat jen jednou a pokud to bylo omylem, tak ten druhý smazat.

Než do diskuze napíšete dotaz, podívejte se, jestli už o tom, na co se chcete zeptat, nebyla řeč. - opakující se už zodpovězené dotazy budou bez reakce smazány.


EvaHrbkov1

Proc nemuzu napsat, that woman is very pretty, but she is too young for him?


ladavala

"That woman is very pretty, but she is too young for him." je také uznáváno. Pokud Vám to neuznalo, přidejte Printscreen s chybou.


Shtyepaanka

Zopakovat podmet ve druhe vete neni dovoleno?

That woman is very pretty, but she is too young for him?


ladavala

Tato varianta je také uznávaná. Podmět "she" ve druhé větě je uznáván, v souřadných souvětích je možné jeho vynechání. Pokud vám nebyla uznaná správná odpověď: pořiďte screenshot, návod jak na to je zde https://forum.duolingo.com/comment/31908838. a automaticky ho připněte k vaší připomínce.


JuroP2000

Preco nemoze byt "is very nice"


ladavala

Než do diskuze napíšete dotaz, podívejte se, jestli už o tom, na co se chcete zeptat, nebyla řeč. Opakující se už zodpovězené dotazy budou bez reakce smazány.

Viz moje nedávné příspěvky.


Frank5604

Poroc ne very young...


ZdekaSchoo

very young=velmi mladá, to není příliš

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.