1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "My brother studies photograp…

"My brother studies photography and art."

Překlad:Můj bratr studuje fotografii a umění.

November 3, 2015

13 komentářů


kuba510246

Studuji zvyky narkomanů znamená, že je pozoruji, fotím, zapisuji si,... Učím se zvyky nafrkomanů znamená, že si je osvojuji a chovám se jako oni. Učím se malířství znamená, že budu malovat. Studuji malířství povede k tomu, že o malířství budu vědět spoustu věcí, aniž bych vzal do ruky štětec.

November 12, 2015

Keng160354

Napsal jsem že Můj bratr studuje focení a umění, ale správně je fotografování a umění no není to totéž?

August 10, 2017

Daku_

Focení je hovorový výraz na rozdím od fotografování.

August 15, 2017

Dr.CRYO

Ne všechna slova musíme mít přejatá. Někteří z nás nestudují, nýbrž se něčemu učí.

November 3, 2015

MarquiseDeBat

I v češtině je rozdíl mezi studováním a učením. Učení je nabývání určité dovednosti/získávání znalosti (učíme se plavat, počítat, malovat, fotografovat...), kdežto studovat znamená dopodrobna se zabývat nějakým předmětem v širším kontextu. Zde je výborným příkladem právě to focení, pokud se učíte fotit, učíte se nastavit různé prvky fotoaparátu, naaranžovat si modelku... zkrátka soubor činností, který vede k hezké fotce. Pokud studujete fotografování, potom se učíte i o historii, technických principech fotografování, teorii barev a kompozice a spoustu dalších dovedností s tím souvisejících, jako je photoshop nebo vyvolávání fotek. Nikdo se tu nesnaží být světoví ;) Kromě toho "učit se" jak jsem popsala výše, sama angličtina překládá jiným slovesem a to "to learn".

November 3, 2015

Petr864325

Je to to same, nikoliv jina moznost

January 16, 2017

VojtaDohna

Neuzalo mi to: Můj bratr studuje focení a umění...

November 7, 2017

jarinTrn

Navzdory smysluplné diskusi o učení a studování se zeptám: kolik lidí znáte, kteří studují fotografii a umění? Znám jich mnohem víc, kteří se zabývají architekturou, chemií, mechanikou, lékařstvím, ekonomikou, historií...? Není tohle zbytečná úlitba slunečnímu pojetí světa?

February 22, 2018

Filomena.Prvni

Ježkovo oko. Proč sem zavádíte nesmysly o nepotřebě humanitních oborů?

April 7, 2018

jarinTrn

Protože, milá Filoméno, je tohle způsob, jak tlačit do našeho podvědomí přesvědčení, že nedostatek lidí s tímhle vzděláním by způsobil vyhynutí dinosaurů. Dokola se tu mele o umění a hercích, ale v normálním životě o ně nezavadíte a já bych rád angličtinu užíval v normálním životě

November 7, 2019

JakubRatta2

Je to spatný

May 24, 2018

Jarda335527

My brother studies photography and art. Tady se mi nezda spravne: "Muj bratr studuje FOTOGRAFII a umeni", presto ze se mi to uznalo. Prosim o revizi, diky.

July 8, 2019

Filomena.Prvni

Studovat fotografii je naprosto běžný obrat. Vlastně "studovat fotografování" se asi ani nepoužívá.

July 8, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.