"My brother studies photography and art."

Překlad:Můj bratr studuje fotografii a umění.

November 3, 2015

12 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


kuba510246

Studuji zvyky narkomanů znamená, že je pozoruji, fotím, zapisuji si,... Učím se zvyky nafrkomanů znamená, že si je osvojuji a chovám se jako oni. Učím se malířství znamená, že budu malovat. Studuji malířství povede k tomu, že o malířství budu vědět spoustu věcí, aniž bych vzal do ruky štětec.


Keng160354

Napsal jsem že Můj bratr studuje focení a umění, ale správně je fotografování a umění no není to totéž?


Daku_

Focení je hovorový výraz na rozdím od fotografování.


[deaktivovaný uživatel]

    Ne všechna slova musíme mít přejatá. Někteří z nás nestudují, nýbrž se něčemu učí.


MarquiseDeBat

    I v češtině je rozdíl mezi studováním a učením. Učení je nabývání určité dovednosti/získávání znalosti (učíme se plavat, počítat, malovat, fotografovat...), kdežto studovat znamená dopodrobna se zabývat nějakým předmětem v širším kontextu. Zde je výborným příkladem právě to focení, pokud se učíte fotit, učíte se nastavit různé prvky fotoaparátu, naaranžovat si modelku... zkrátka soubor činností, který vede k hezké fotce. Pokud studujete fotografování, potom se učíte i o historii, technických principech fotografování, teorii barev a kompozice a spoustu dalších dovedností s tím souvisejících, jako je photoshop nebo vyvolávání fotek. Nikdo se tu nesnaží být světoví ;) Kromě toho "učit se" jak jsem popsala výše, sama angličtina překládá jiným slovesem a to "to learn".


VojtaDohna

    Neuzalo mi to: Můj bratr studuje focení a umění...


Jarda335527

    My brother studies photography and art. Tady se mi nezda spravne: "Muj bratr studuje FOTOGRAFII a umeni", presto ze se mi to uznalo. Prosim o revizi, diky.


Filomena.Prvni

    Studovat fotografii je naprosto běžný obrat. Vlastně "studovat fotografování" se asi ani nepoužívá.


Vendy536805

    A hlavne pani neni rozumet slovo " photography"


hazp2

    Špatně rozumím nahrávce


Petr864325

    Je to to same, nikoliv jina moznost

    Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.