1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She has a good figure becaus…

"She has a good figure because she swims every day."

Překlad:Ona má dobrou postavu, protože plave každý den.

November 3, 2015

14 komentářů


Dr.CRYO

Věřím, že denně je možná i vhodnější, nežli každý den.


Nemesis_NaR

Pro to má angličtina výraz "daily", takže na to, předpokládám, jde vztáhnout Golden Rule.


jgstcd

Tezky pripad, protoze "daily" mame, ale tady by znelo mnohem prirozeneji "every day". V cestine naopak nejak necitim ze by "denně" pusobilo zvlastne. Musim o tom premyslet.


David173890

Ona má hezkou postavu, protože plave každý den.


AntoninV8

Nevzalo mi "...protože denně plave". Proč?


bohusbuday

Tiež mi nezobralo "denně", aspoň vidím, že nie som sám :-)


kacenka9

Konecne doplne. Snad ve vsech moznych variantach teto vety.


RomanKubic1

Ona má dobrou postavu, protože denně plave. Taky správně


borecmisak

Ona má dobrou postavu, protože denně plave....neuznáno! Ale:podle ČA slovníku lze EVERY DAY přeložit mj. i jako DENNĚ. Je to skutečně špatně, ev. prosím o sdělení v čem.Děkuji


kacenka9

Ne. Dobre to je. jen to bylo doplneno az dnes.


Michele757795

Achjo cela veta spravne jen clen a je to cele spatne


Mylady188735

Mám připomínku: Pustila jsem mikrofonu vámi nahranou větu (nemám moc dobrou výslovnost) a mikrofon nejen že ji nevzal, ani ji nenechal domluvit.


Jan163647

Figure je postava a ne číslo


Kaenka983916

Text se mi zobrazuje již hotový.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.