"She goes once a month."

Vertaling:Zij gaat één keer per maand.

2 jaar gelden

13 opmerkingen


Engels-leren

waarom niet: zij gaat maandelijks?

2 jaar gelden

--Charlotte--
--Charlotte--

Maandelijks = monthly :)

2 jaar gelden

Robinnn123

Waarom is het A month? En geen PER month? Is daar nog een bepaalde regel voor? .

2 jaar gelden

RoxanaLamberts

per is niet engels

2 jaar gelden

Davej854884

maar we gebruiken "per" in het engels

1 jaar gelden

Elien6890

waarom is het niet 'Zij gaat één keer in een maand'? want het is toch 'a month' dan kan het antwoord toch niet zijn: 'zij gaat één keer in de maand'?

1 jaar gelden

Tonymaceroni

'Één keer in een maand' betekent dat je een keer gaat, en dat in/tijdens een maand, terwijl 'één keer in DE maand' betekent dat je iedere maand gaat.

1 jaar gelden

elise685251

zij gaat één keer per maand. is toch geen Nederlandse zin. Iemand geef uitleg A.U.B

1 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Wat wil je uitgelegd hebben? Waarom het wel een Nederlandse zin is? Leg misschien eerst even uit waarom jij denkt dat het "geen Nederlandse zin" is?

1 jaar gelden

elise685251

zij gaat een keer per maand... wat gaat ze een keer per maand, de zin is niet een af. daarom

1 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

De zin is zeker af. Ze gaat een keer per maand. Iets doen/ergens heen of wat dan ook. Die informatie is hier niet gegeven, echter die informatie is niet nodig om een volledige zin te maken. Met andere woorden, ja het is een prima Nederlandse zin.

  • Elise gaat af en toe zwemmen.
  • Hoe vaak gaat ze zwemmen?
  • Ze gaat een keer per maand.
1 jaar gelden

elise685251

oké als jij het zegt

1 jaar gelden

Rover339021
Rover339021

El2theK heeft gelijk. De zin is correct.

1 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.