"Shegoesonceamonth."

Vertaling:Zij gaat één keer per maand.

3 jaar gelden

7 opmerkingen


Engels-leren

waarom niet: zij gaat maandelijks?

3 jaar gelden

--Charlotte--
--Charlotte--

Maandelijks = monthly :)

3 jaar gelden

Robinnn123

Waarom is het A month? En geen PER month? Is daar nog een bepaalde regel voor? .

2 jaar gelden

RoxanaLamberts

per is niet engels

2 jaar gelden

Davej854884

maar we gebruiken "per" in het engels

1 jaar gelden

Elien6890

waarom is het niet 'Zij gaat één keer in een maand'? want het is toch 'a month' dan kan het antwoord toch niet zijn: 'zij gaat één keer in de maand'?

1 jaar gelden

Tonymaceroni

'Één keer in een maand' betekent dat je een keer gaat, en dat in/tijdens een maand, terwijl 'één keer in DE maand' betekent dat je iedere maand gaat.

1 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.