"Ona vložila ta jablka do toho košíku."

Překlad:She has put the apples in the basket.

November 3, 2015

14 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


apolena828945

Proc nemuze byt " she has placed the apples into the basket"?


Kristyna183883

Slo by "to the basket"?


widle

To by bylo spíš "ke košíku" nebo tak něco.


Dionysa

Slo by "into the basket"?


widle

Už ano, doplnila jsem to.


Marianhuff

Proc je v tehle vete spatne "to the basket" ? Ve vsech predchozich vetach, napr: do francie, do amsterodamu, do budovy, a v mnoha dalsich, je vzdy spravne pouze "to" a "in" je vzdy spatne. Na dotazy proc ne "in" je vzdy vysvetleno ze se to nepouziva, ze je to gramatycky spatne apod. Proc je tedy v teto vete, vyzadovano "in" a "to" neni ani vysvetleno, ani doplneno ?


ZdekaSchoo

francie, amsterdam atd. jsou města státy tam je do to a in v, koš je věc, je malý a uvnitř prázdný to je ke a in je do jako dovnitř, vysvětlit to neumím, musíte na to přijít sám, nějak si to zapamatovat, kdy se používá která předložka a jak se to překládá In indicates a position inside one area. To indicates a movement, you go from one area to another area. https://ell.stackexchange.com/questions/130952/whats-the-difference-between-in-to https://www.helpforenglish.cz/article/2006060502-mistni-predlozky-in-on-at


FrancisSpl

Kdybych napsal "She placed the apples in the basket" tak by to znamenalo, že "Ona dala do košíku jablka, ale někdo je snědl anebo ukradnul proto tam teď nejsou."?


widle

Ne. Znamená to, že to někdy v minulosti udělala a nic víc v tuhle chvíli neřešíme.


Lubos986631

Prosím o zdůvodnění proč v tomto případě nelze použít an apples ale jen the. Děkuji


widle

V množném čísle se neurčitý člen (a/an) nepoužívá, místo něj se používá tzv. prázdný člen (tedy bez členu).


MonikaSchu16

Prosím prečo apples bez člena the vyhodnocuje ako chybu? V množnom čísle predsa člen netreba? Ďakujem


widle

Ano, taková věta je gramaticky správně i bez členu. Ale má pak jiný význam. V českém zadání jsou "ta jablka", čili nějaká konkrétní jablka, a to se řekne právě použitím určitého členu.


Libuse835634

Napsala jsem spravne presne dle predepsane odpovedi a hodnoceno jako chybne.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.