1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He never pays attention."

"He never pays attention."

Překlad:On nikdy nedává pozor.

November 4, 2015

12 komentářů


RostislavK8

Jak bych mohl anglicky vyjádří: on nikdy neplatí obezřetně?


jgstcd

Doslovne, "He never pays carefully". Prirozeneji, "He always pays carelessly." Pripadne "He never pays attention when paying."


Vlcek1942

,,He never paying attention." znamená ,,On nikdy nedával pozor." ? Nebo jsem to zvojtil?


Nemesis_NaR

Zvojtil. Správné překlady věty "Nikdy nedával pozor" mě napadají až tři:

"He never paid attention" - Uzavřený děj v minulosti. Asi na škole už není, ale když tam býval, tak nikdy nedával pozor.

"He has never paid attention" - Děj v minulosti, ale má ještě nějakou dohru v současnosti. Daný filuta pravděpodobně do školy ještě chodí a paní učitelka, která tuto větu vypustila z úst na setkání s rodiči, tajně doufá, že se to třeba ještě změní.

"He was never paying attention" - Uzavřený dej v minulosti, ale akorát v průběhové formě. Pokud vím, tak význam (u této fráze, neplatí to obecně, toto je spíš jen vyjímka) by měl být zcela shodný s první větou.


widle

Jenom upozorním, že minulý čas slovesa pay je "paid".


galdra1

Nikdy si nedává pozor?


widle

To ne. Dávat si pozor by se mohlo třeba říct "to be cautious" (což je významově někam směrem k opatrnosti), ale "pay attention" mluví spíš o pozornosti, sledování, co se děje.


Denish_12

Proc mi nebyla uznána odpoved Nikdy si nedává pozor ?


widle

Už to zde bylo zodpovězeno.


Vlcek1942

Omlouvám se, jsem si nevšiml.


Lada806051

Nikdy si nedává pozor /zájmena se tedy do češtiny musí překládat?/


miroslavsvara

Mam reklamaci. Udelal jsem preklep v anglictine a program me na to neupozornil. Napsal jsem attentione namisto attention. Je fajn, ze mi Duo uzna vetu s preklepem, ale kdyz mi o nem nerekne tak se ucim chyby!

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.