"He never pays attention."

Překlad:On nikdy nedává pozor.

před 3 roky

10 komentářů


RostislavK8
RostislavK8

Jak bych mohl anglicky vyjádří: on nikdy neplatí obezřetně?

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Doslovne, "He never pays carefully". Prirozeneji, "He always pays carelessly." Pripadne "He never pays attention when paying."

před 3 roky

Vlcek1942

,,He never paying attention." znamená ,,On nikdy nedával pozor." ? Nebo jsem to zvojtil?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Zvojtil. Správné překlady věty "Nikdy nedával pozor" mě napadají až tři:

"He never paid attention" - Uzavřený děj v minulosti. Asi na škole už není, ale když tam býval, tak nikdy nedával pozor.

"He has never paid attention" - Děj v minulosti, ale má ještě nějakou dohru v současnosti. Daný filuta pravděpodobně do školy ještě chodí a paní učitelka, která tuto větu vypustila z úst na setkání s rodiči, tajně doufá, že se to třeba ještě změní.

"He was never paying attention" - Uzavřený dej v minulosti, ale akorát v průběhové formě. Pokud vím, tak význam (u této fráze, neplatí to obecně, toto je spíš jen vyjímka) by měl být zcela shodný s první větou.

před 2 roky

widle
widle

Jenom upozorním, že minulý čas slovesa pay je "paid".

před 2 roky

galdra1

Nikdy si nedává pozor?

před 1 rokem

widle
widle

To ne. Dávat si pozor by se mohlo třeba říct "to be cautious" (což je významově někam směrem k opatrnosti), ale "pay attention" mluví spíš o pozornosti, sledování, co se děje.

před 1 rokem

Denish_12

Proc mi nebyla uznána odpoved Nikdy si nedává pozor ?

před 9 měsíci

widle
widle

Už to zde bylo zodpovězeno.

před 9 měsíci

Vlcek1942

Omlouvám se, jsem si nevšiml.

před 9 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.