"She likes animals."

Traducere:Ei îi plac animalele.

acum 2 ani

6 comentarii


Ema722949

Pentru ca ei ii plac nu ii iubeste...ca sa fie asa ar trebui ca propozitia sa fie : She loves animals

acum 2 ani

PreguzaAle

Ea iubește animalele.. De ce nu merge? Tot are același sens

acum 2 ani

Anna802413

Ba nu are acelasi sens Ea iubeste animalele= She love animals

acum 1 an

salsonya

De ce e ei cand e She?

acum 1 an

apisicaru1

Fiindca ei poate avea 2 sensuri. Ei pers a 3 a , plural , gen masculin si ei pers a 3 a , singular , gen feminin

acum 1 an

EvelineAle2

Nu merge pentru ca sunt doua lucruri diferite: She like-Ei ii place She love-Ea iubeste Învatati engleza calumea!

cu 1 lună în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.