Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz okula süt nakledeceğiz."

Çeviri:We are going to transport milk to the school.

0
2 yıl önce

5 Yorum


demir_suvari

Burada milk e neden the eki getirmedik belirli bir sütü nakletme anlamı vermek gerekmez mi?

0
Cevap ver2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"sütü nakledeceğiz" demiyor, belirli bir sütten bahsetmiyor

3
Cevap ver2 yıl önce

CoolTurk

We will transport milk to the school Will--are going to.nun kısaltımış halidir

0
Cevap ver8 ay önce

mehmetcane988780

Bu will i ne zaman hangi durumlarda yazıyoruz arkadaşlar bi cevap verebilirmisiniz

0
Cevap ver8 ay önce

sonterekeme

Will -ecek -acak yani gelecek zaman için kullanılır going to ile aynı anlamda going to ile yardımcı fiilde kullanılır will de kullanılmaz

0
Cevap ver7 ay önce