"The soil"

Μετάφραση:Το χώμα

November 5, 2015

5 σχόλια


Vas1lisTz

Ground?

November 5, 2015

D_..
Mod

    Ground = έδαφος.

    March 27, 2016

Ioanna678593

    το βγάζει στη κρυφή προτεινόμενη μετάφραση (hint) οπότε να υποθέσουμε ότι κάποιες φορές μπορούμε να πούμε "ground"?

    January 17, 2018

D_..
    Mod

      Κάποιες φορές ναι. Γενικά όταν υπάρχει αλληλοεπικάλυψη όρων δε σημαίνει ότι οι λέξεις είναι ταυτόσημες αλλά ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί η μία αντί τις άλλης σε κάποιες περιπτώσεις. Τότε όμως θα πρέπει να ξέρουμε τη σωστή χρήση και γι'αυτό πιστεύω είναι καλύτερη η μελέτη λεξικών που έχουν παραδείγματα, όπως εδώ
      http://www.wordreference.com/engr/ground

      http://www.wordreference.com/gren/%CF%87%CF%8E%CE%BC%CE%B1

      January 17, 2018

Valentine897317

      "Το έδαφος" γιατί το λαμβάνετε λάθος???

      April 2, 2018
      Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.