"The soil"

Μετάφραση:Το χώμα

πριν από 2 χρόνια

5 σχόλια


Vas1lisTz

Ground?

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Ground = έδαφος.

πριν από 2 χρόνια

Ioanna678593
Ioanna678593

το βγάζει στη κρυφή προτεινόμενη μετάφραση (hint) οπότε να υποθέσουμε ότι κάποιες φορές μπορούμε να πούμε "ground"?

πριν από 9 μήνες

D_..
D_..
Mod

Κάποιες φορές ναι. Γενικά όταν υπάρχει αλληλοεπικάλυψη όρων δε σημαίνει ότι οι λέξεις είναι ταυτόσημες αλλά ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί η μία αντί τις άλλης σε κάποιες περιπτώσεις. Τότε όμως θα πρέπει να ξέρουμε τη σωστή χρήση και γι'αυτό πιστεύω είναι καλύτερη η μελέτη λεξικών που έχουν παραδείγματα, όπως εδώ
http://www.wordreference.com/engr/ground

http://www.wordreference.com/gren/%CF%87%CF%8E%CE%BC%CE%B1

πριν από 9 μήνες

Valentine897317

"Το έδαφος" γιατί το λαμβάνετε λάθος???

πριν από 6 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.