"The soil"

Μετάφραση:Το χώμα

November 5, 2015

5 σχόλια


D_..

Ground = έδαφος.


Ioanna678593

το βγάζει στη κρυφή προτεινόμενη μετάφραση (hint) οπότε να υποθέσουμε ότι κάποιες φορές μπορούμε να πούμε "ground"?


D_..

Κάποιες φορές ναι. Γενικά όταν υπάρχει αλληλοεπικάλυψη όρων δε σημαίνει ότι οι λέξεις είναι ταυτόσημες αλλά ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί η μία αντί τις άλλης σε κάποιες περιπτώσεις. Τότε όμως θα πρέπει να ξέρουμε τη σωστή χρήση και γι'αυτό πιστεύω είναι καλύτερη η μελέτη λεξικών που έχουν παραδείγματα, όπως εδώ
http://www.wordreference.com/engr/ground

http://www.wordreference.com/gren/%CF%87%CF%8E%CE%BC%CE%B1


Valentine897317

"Το έδαφος" γιατί το λαμβάνετε λάθος???

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.