1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Onze kat drinkt melk."

"Onze kat drinkt melk."

Vertaling:Our cat drinks milk.

November 5, 2015

6 opmerkingen

Gesorteerd op topberichten

irene265405

Hoezo is het drinks ipv drink

November 5, 2015

JesleyWammes

Bij de Simple Present: Bij de derde persoon enkelvoud (he/she/it - of een naam) plak je bij het infinitief een -s er achter. Aangezien het gaat over een kat (it) die melk drinkt, wordt het drinkS.

November 5, 2015

abdi33

waarom is het our

February 21, 2016

JesleyWammes

Omdat 'onze' een meervoudsvorm is wat het dus 'our' maakt.

February 21, 2016

chicaMina

dus dieren zijn een it dus dan schrijf/ zegt een s?

September 9, 2017

Willard435900

Ja, dat is juist

August 13, 2018
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.