Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Onze kat drinkt melk."

Vertaling:Our cat drinks milk.

2 jaar gelden

6 opmerkingen


irene265405

Hoezo is het drinks ipv drink

2 jaar gelden

JesleyWammes

Bij de Simple Present: Bij de derde persoon enkelvoud (he/she/it - of een naam) plak je bij het infinitief een -s er achter. Aangezien het gaat over een kat (it) die melk drinkt, wordt het drinkS.

2 jaar gelden

abdi33

waarom is het our

2 jaar gelden

JesleyWammes

Omdat 'onze' een meervoudsvorm is wat het dus 'our' maakt.

2 jaar gelden

chicaMina

dus dieren zijn een it dus dan schrijf/ zegt een s?

11 maanden geleden

Willard435900

Ja, dat is juist

4 dagen geleden