1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Do I need to explain it agai…

"Do I need to explain it again?"

Překlad:Musím to vysvětlovat znovu?

November 5, 2015

5 komentářů


paweru

Mám to vysvětlit znovu?


Vladim995107

Napsal jsem také "Mám to vysvětlit znova" a je to špatně. OK, a jak by tahle veta byla v AJ, prosím?


RomanChaloupka

Neznamená v tomto případě "need" potřebuji? Já bych to napsal: do i have to explain it again?


jgstcd

"Potřebuji/potřebuju" by se take melo uznat, ale nejak chybelo. Pridam to. Diky. "Musím" mi prijde ale prirozenejsi v cestine. Oba jazyky maji celou skalu urovni povinnosti, a vytvorit presnou korespondenci mezi nimi moc nejde.


HonzaSuchy

Omylem jsem napsal "Potřebuji to znovu vysvětlit" a uznalo mi to. Když vidím, co to ve skutečnosti znamená, asi by to být uznáno nemělo.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.