Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Do I need to explain it again?"

Překlad:Musím to vysvětlovat znovu?

před 2 roky

4 komentáře


RomanChaloupka

Neznamená v tomto případě "need" potřebuji? Já bych to napsal: do i have to explain it again?

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

"Potřebuji/potřebuju" by se take melo uznat, ale nejak chybelo. Pridam to. Diky. "Musím" mi prijde ale prirozenejsi v cestine. Oba jazyky maji celou skalu urovni povinnosti, a vytvorit presnou korespondenci mezi nimi moc nejde.

před 2 roky

paweru
paweru

Mám to vysvětlit znovu?

před 2 roky

HonzaSuchy

Omylem jsem napsal "Potřebuji to znovu vysvětlit" a uznalo mi to. Když vidím, co to ve skutečnosti znamená, asi by to být uznáno nemělo.

před 9 měsíci