"We always wanted to have the dogs in the house."

Překlad:My jsme vždy chtěli mít psy v domě.

November 5, 2015

18 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


4enda

Proč je špatně "vždycky jsme chtěli mít v domě psy"? Podle mne to v češtině má stejný význam, jako správné řešení "vždycky jsme chtěli mít psy doma", a obojí slovosled je správný.


Tom.17.

My jsme chtěli vždy mít psy v domě proč mi to neuznalo


ZuzankaRok

To mě taky neuznalo


RadekKedar2

My vždy chtěli mít v domě psy. Čeština vynechává někdy pomocné sloveso být, v tomto případě jsme. A duo větu neuznalo. Myslím, že by se měla doplnit.


kVitek_Zahradni

Stejny pripad, neuznalo bez "jsme".


jirka918536

Proc the dogs- mame na mysli nejake urcite psy?,uz se o nich mluvilo?


Daniel350515

Co je spatne na: "My jsme porad chteli mit psy v dome? "


ValaCZE

Always neznamená "pořád".


ivanamegova

Proc neni mozna tato veta? Samozřejmě s diakritikou. "My jsme chteli mit vzdy v dome psy."Tudiz s důrazem na" vždy"


Ladis0077

My vždy chtěli mít v domě psy. My jsme vždy chtěli mít v domě psy. Myslím, že i obě tyto varianty by měly být správné


LaoRFv

Není požadováno mit ty psy, ale jen psy, tak proč the?. Bez členu je to určitě také správně. Odpověď prosím!


svrsheque

je tu už pět let, jenže vy asi chcete jinou.


Jra68962

Vždy jsme chtěli v domě mít psy. - Co je špatně?


Marie150590

Tato veta se zde objevuje dva krát. Poprvé mi to vzalo dogs bez určitého členu, podruhé už ne. Co je správně?


MilanZi

Ja tez neuznan


Libor458121

Chci se ucit amglctinu ne cesky mam to spravne


anezka959714

V poradku je i veta takto slozena a dava smyl

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.