1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The party was a success."

"The party was a success."

Překlad:Ta oslava byla úspěch.

November 6, 2015

8 komentářů

Řazení od nejlepšího příspěvku

paweru

Ta oslava byla úspěch?!? Jsem rodilý Čech a celý život tady žiju. Neznám nikoho, kdo takhle mluví. Ta oslava MĚLA úspěch. Nebo varianta Ta oslava BYLA ÚSPĚŠNÁ. Ale tohle fakt ne...

December 30, 2017

Nika123399

Oslava byla úspěšná, ne oslava byla úspěch... to zní divně

April 10, 2017

Ivo150846

Duolingo nas obcas uci mluvit (nedobře) cesky.

August 8, 2018

anubis64

ta party bylaw uspesna. - mi to neuznava. neviete preco ? dakujem

November 6, 2015

Voyta
Mod

Protože by to bylo "The party was successful". Je pravda, že to znamená prakticky to samé, ale to vám stejně nedovoluje z podstatného jména udělat přídavné, pokud to není nutné.

November 6, 2015

PandoraPD

Myslela jsem, že by věta po překladu měla znít česky. Výsledek a smysl věci je přece stále stejný, jako když napíšu - Ta oslava byla úspěšná. Je to první komentář, který přikládám, tudíž to prosím neberte jako zbytečné otravování, čímž mířím na rudý odstavec níže.

November 9, 2015

ata75

ten večírek byl úspěchem .. označeno za chybu. Byl čím??? úspěchem75 ata

November 21, 2017

TiZuz

Nezmysel! Oslava byla uspech!

December 9, 2017
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.