"Thepartywasasuccess."

Překlad:Ta oslava byla úspěch.

před 3 roky

8 komentářů


Nika123399

Oslava byla úspěšná, ne oslava byla úspěch... to zní divně

před 1 rokem

paweru
paweru

Ta oslava byla úspěch?!? Jsem rodilý Čech a celý život tady žiju. Neznám nikoho, kdo takhle mluví. Ta oslava MĚLA úspěch. Nebo varianta Ta oslava BYLA ÚSPĚŠNÁ. Ale tohle fakt ne...

před 10 měsíci

anubis64

ta party bylaw uspesna. - mi to neuznava. neviete preco ? dakujem

před 3 roky

Voyta
Voyta
Mod

Protože by to bylo "The party was successful". Je pravda, že to znamená prakticky to samé, ale to vám stejně nedovoluje z podstatného jména udělat přídavné, pokud to není nutné.

před 3 roky

PandoraPD

Myslela jsem, že by věta po překladu měla znít česky. Výsledek a smysl věci je přece stále stejný, jako když napíšu - Ta oslava byla úspěšná. Je to první komentář, který přikládám, tudíž to prosím neberte jako zbytečné otravování, čímž mířím na rudý odstavec níže.

před 3 roky

ata75
ata75

ten večírek byl úspěchem .. označeno za chybu. Byl čím??? úspěchem75 ata

před 11 měsíci

TiZuz

Nezmysel! Oslava byla uspech!

před 11 měsíci

Ivo150846

Duolingo nas obcas uci mluvit (nedobře) cesky.

před 3 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.