1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He was a good teacher when h…

"He was a good teacher when he was young."

Çeviri:O gençken iyi bir öğretmendi.

November 6, 2015

4 Yorum


sanalad

"o gençliğinde iyi bir öğretmendi" cümlesini yazdım ama kabul edilmedi !


mizinamo

"He was a good teacher in his youth" diye cümlesinin daha iyi çevirisi.


AbHal

O gençliğine iyi bir öğretmendi, kabul edilmeli, çünkü aynı anlamı içeriyor. Duolingo yanıtları sanırım çok farklı kişilerce hazırlanıyor ve kimileri seçenek hazırlamayı ya ihmal ediyor ya da önemsemiyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.