"Mluvili jsme přes dvě hodiny."

Překlad:We spoke for over two hours.

před 3 roky

6 komentářů


jehla0

jen dotaz kde jsou vysvětlena slovesa přítomný , minulý a budoucí čas a nepravidelná slovesa ? děkuji

před 1 rokem

mkmk84

když je tam to "over", není to "for" už nadbytečný? Tedy "we speak/spoke for two hours" nebo "we speak/spoke over two hours".?

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Ne, je to stale povinne.

před 3 roky

mkmk84

o.k., ale uznalo mi to bez toho "for", tak asi chyba na odstranění?

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Odstraneno. Diky.

před 3 roky

Nemesis_NaR

Já ještě dodám, že "we spoke for two hours" znamená "Mluvili jsme dvě hodiny", chybí tam tedy to "přes"

před 3 roky
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.