Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Mluvili jsme přes dvě hodiny."

Překlad:We spoke for over two hours.

0
před 2 roky

6 komentářů


mkmk84

když je tam to "over", není to "for" už nadbytečný? Tedy "we speak/spoke for two hours" nebo "we speak/spoke over two hours".?

1
Odpovědětpřed 2 roky

jgstcd
jgstcd

Ne, je to stale povinne.

1
Odpovědětpřed 2 roky

mkmk84

o.k., ale uznalo mi to bez toho "for", tak asi chyba na odstranění?

1
Odpovědětpřed 2 roky

jgstcd
jgstcd

Odstraneno. Diky.

0
Odpovědětpřed 2 roky

Nemesis_NaR

Já ještě dodám, že "we spoke for two hours" znamená "Mluvili jsme dvě hodiny", chybí tam tedy to "přes"

1
Odpovědětpřed 2 roky

jehla0

jen dotaz kde jsou vysvětlena slovesa přítomný , minulý a budoucí čas a nepravidelná slovesa ? děkuji

1
Odpovědětpřed 1 rokem