1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Mluvili jsme přes dvě hodiny…

"Mluvili jsme přes dvě hodiny."

Překlad:We spoke for over two hours.

November 6, 2015

11 komentářů


mkmk84

když je tam to "over", není to "for" už nadbytečný? Tedy "we speak/spoke for two hours" nebo "we speak/spoke over two hours".?


jgstcd

Ne, je to stale povinne.


mkmk84

o.k., ale uznalo mi to bez toho "for", tak asi chyba na odstranění?


Nemesis_NaR

Já ještě dodám, že "we spoke for two hours" znamená "Mluvili jsme dvě hodiny", chybí tam tedy to "přes"


jehla0

jen dotaz kde jsou vysvětlena slovesa přítomný , minulý a budoucí čas a nepravidelná slovesa ? děkuji


miroslavsvara

Chapu ze toto je fraze. Chci se zeptat proč není možné We have talked more than two hours? Nebo co by to znamenalo.


miko37

A co tak " we was talking...."


ZdekaSchoo

was je jen v 1. a 3. os. j. č., tak žádne we was nejde


Nick_Hoover

Mně to uznalo "we were talking over two hours" nevím jestli je to gramaticky správně ale časově by to z kontextu mělo být ok. Říkám si že při takové větě musí být asi dost variant správných odpovědí :D


ZdekaSchoo

ano, to je správně, uznávaných variant pro tuto větu je 49. slovesa speak a talk v minulém, předpřítomném, předminulém, minulém průběhovém, předpřítomném průběhovém a předminulém průběhovém, s nebo bez for a s over nebo more than

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.