1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ви їсте рибу."

"Ви їсте рибу."

Переклад:You eat fish.

November 6, 2015

11 коментарів


photomanua

Чому не потрібен артикль "а" перед "fish"


1EX41

Постійно втрачаю життя бо не можу зрозуміти чому інколи артикль "а" це помилка а іноді це необхідність


_LIPINSKY_

у англійській мові немає поважливого звертання "ВИ", у них "ТИ" та "ВИ" це одне і теж, тож щоб не було путаниці розробникам потрібно визначитись з цими поняттями. Бо багато людей плутають суть речення на ґрунті "множини та однини", будова речення може бути одна, а тлумачення різноманітним✊


Englich821780

Чому you а не we?


Zsfk1

We ми а you ти


Gordyyg8

А чому не "hi"


greg.mort

He - він (якщо ви мали саме це на увазі)


C7VE

He це він


tq3b3

В яких випадках пишеться "eat"а коли "еts" ?


ksenya.fedunkiv

Eats пишеться коли є третя особа однини ( he she is) у всіх інших випадках eat

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.