1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Він не почув мене."

"Він не почув мене."

Переклад:He had not heard me.

November 7, 2015

9 коментарів


Coffee__Tea

Чому не had not hear? З чого видно, що це Past Perfect, a не Present Perfect?


Yulia_Kovalova

Мене теж цікавить це питання. Бо як на мене, без контексту, тут може бути навіть звичайний Past Simple.


Nordry

Згадаймо, як утворюються ці два часи:

Past Perfect: Іменник + had + дієслово з закінченням -ed або у 3 формі

Present Perfect: Іменник + have / has + дієслово з закінченням -ed або у 3 формі.

Тобто, у Вашому варіанті "had not hear" Ви просто трошки заплуталися саме у способах утворення цих часів.


PetroKyenko

тому що це мало б виправитися на стадії бети. ну як мінімум - могло б бути кілька варіантів. а так.... зараз це вже нікого не хвилює


Yulia_Kovalova

чому? щоо сталося з бета версію?


PetroKyenko

вона просто перестала бути бетою, а помилки залишилися і зараз також не виправляються


Yulia_Kovalova

дуже шкода, тому що програма мені особисто дуже подобається, а також моїм учням вона серед інших програм найбільше до вподоби


lyova88

Нема про що шкодувати. Бета - це інкубатор, в якому дозрівав, завдяки нам з вами, теперішній дуо


fish-key

He has not heard me - Present Perfect

Learn English in just 5 minutes a day. For free.