"Erkek çocuk"

Çeviri:Boy

3 yıl önce

55 Yorum


zeynepimek6

boy diyorum male anlıyor

1 yıl önce

glsn132195

Ne yazsam olmuyor

11 ay önce

AliDoan838082

Sıkıntı var

3 ay önce

mehmet405747

Bundan caktım!

2 ay önce

zaferozeren

Boy ??? Oğlan değilmi ya

2 yıl önce

SerkanTeve

Boy cocuk ama ypyz olmuyor

2 yıl önce

incikin_
incikin_

"Çocuk" dediğinizde kız/erkek çocuk ayrımı olmuyor. Boy/girl'de ise bu ayrım var. Dolayısıyla Türkçeye çevirirken yanına cinsiyetini de eklememiz gerekiyor.

2 yıl önce

eren560451

Niye butun yorumlar kısmında seni goruyom

1 ay önce

tubakaragz4

Child değil arkadaşlar children

2 yıl önce

GlBeirova

children degil children çocuklar oluyor child çocuk bizdende cocuk soruyor yani child olması lazım tek de yani

10 ay önce

Leman465873

Male ne ?

2 yıl önce

ESERPOLAT1

Cinsiyet acisindan "erkek" demektir. Female ise "kadın" demektir.

1 ay önce

NisaAy3

Yeni güncelleme ile bütün sorunlar kalkmıştır.

Fakat hala devam ediyorso report edin

Yetkililer gerekirse yeni güncelleme yapar

6 ay önce

ananas0636

İysin tabi

3 ay önce

Yamur742661

Male nedir ya

2 yıl önce

ib00w

Male aslında erkek female ise dişi demektir. Ancak genelde cümlede bu şekilde kullanılmazlar. Daha çok cinsiyeti vurgulayan cümlelerde kullanılır.

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Evet, mesela başvuru formlarında veya kayıt formlarındaki cinsiyet kutucuklarında
erkekler için "male", kadınlar için "female" yazar.

2 yıl önce

brahimCane6

Bu

1 ay önce

brahimCane6

Bu H

1 ay önce

Mustafa20898

boy child yazdim kabul etmedi :)

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Sözcük sayısına sadık kalmamız gerekmiyor. Bazen bir dilde iki kelime ile ifade edilen kavram diğer dilde tek kelimeyle ifade edilebilir.

erkek çocuk: boy
araba kullanmak: drive
satın almak: buy

2 yıl önce

ESERPOLAT1

Cunku "boy" demek zaten "oğlan cocugu, erkek cocuk" anlamlarina gekdigi icin "erkek cocuk cocugu" gibi bir ifade anlamsiz olacagindan kabul etmemistir.

1 ay önce

remam4

The boy child neden olnuyor

2 yıl önce

nazlcanike

Çünkü boy dersen zaten erkek çocuk anlamına gelir

7 ay önce

tubakaragz4

Evet

2 yıl önce

tuanaertun

Ama boy erkek

2 yıl önce

DedektifNi1

Boy kelimesi tam olarak erkek değil, erkek çocuk anlamına gelir .

9 ay önce

cansu795978

Boy erkek cocuk degilmiydi ? Neden male ?

2 yıl önce

pervan3

Evet

10 ay önce

EceHappy

"Son" desek olmaz mı? Zaten kabul etmedi

2 yıl önce

Cimbom1905Hilal

Boy child i kabul etmemesi saçma

1 yıl önce

nazlcanike

Boy zaten erkek çocuk demek

7 ay önce

Selin585964

İlk defa duydum male diye

1 yıl önce

Arda392802

Ne yazmamız gerekiyor

11 ay önce

nazlcanike

Boy

7 ay önce

Alperen302900

İyi

11 ay önce

HasanPekta3

Bir çocuk l boy değilmiş?

9 ay önce

turan202900

Boy boy yaziyorum olmuyor cevap nedir

9 ay önce

Adam680837

Child yazdım. Olmadı. Boy olcak deyya. Boy a da hep oğlan diyodu. Anlamadım

7 ay önce

yusuf808083

Arkadaşlar yanlış

5 ay önce

kadir615670

Boy boy

5 ay önce

Elif47798

Male children yaziyorum kabul etmiyor

5 ay önce

HasanSinca

Sadece boy demeniz yeterli erkek ile cocuk aynı kelimeyi taşıyor

4 ay önce

HasanSinca

Yukardada cevap verilmiş zaten erkek çocuk sadece boy demeniz yeterli biraz şaşırmalı olmuş boy hem erkek hem çocuk için kullanılmıştır

4 ay önce

kardelen632586

Cevaba Boy diyor bende çok saçma boy oğlan demek değil mi

3 ay önce

takisahin

Z

2 ay önce

OyununAdre

Boy yazın benimkisi oldu vallaha

2 ay önce

Ayegl666396

Erkek çocuk olması için children da olması gerekmez mi ?

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Türkçesi iki kelime olsa da İngilizcede sadece "boy" kelimesi yeterli.

Yanına "child" (çocuk) veya "children" (çocuklar) eklemeye gerek yok.

2 yıl önce

DogukanVol

ama eklense de geçersiz mi sayılıyo?

2 yıl önce

incikin_
incikin_

"Boy child" dersek bunun İngilizcede bir karşılığı yok, yanlış sayılıyor.

2 yıl önce

DogukanVol

Teşekkürler

2 yıl önce

ESERPOLAT1

"Child" kelimesi cinsiyet ayrimi oomaksizin "cocuk" demektir, bunun cogulu "children" ise cocuklar demektir. "Erkek cocuk" ifadesine oncelikle children kelimesi cogul oldugu icin eklenmez, bir diger neden ise "boy" kelimesi zaten "erkek cocuk" demektir.

1 ay önce

Ygtsrf1

Sade ''the boy'' yaz AMK PİÇLERİ

2 yıl önce

A.KADR2

Terbiyesiz

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.