"Erkek çocuk"

Çeviri:Boy

3 yıl önce

55 Yorum


zeynepimek6

boy diyorum male anlıyor

2 yıl önce

glsn132195

Ne yazsam olmuyor

1 yıl önce

AliDoan838082

Sıkıntı var

4 ay önce

mehmet405747

Bundan caktım!

3 ay önce

ahmet299574

Bendede olmuyor

2 hafta önce

zaferozeren

Boy ??? Oğlan değilmi ya

2 yıl önce

SerkanTeve

Boy cocuk ama ypyz olmuyor

2 yıl önce

incikin_

"Çocuk" dediğinizde kız/erkek çocuk ayrımı olmuyor. Boy/girl'de ise bu ayrım var. Dolayısıyla Türkçeye çevirirken yanına cinsiyetini de eklememiz gerekiyor.

2 yıl önce

tubakaragz4

Child değil arkadaşlar children

2 yıl önce

GlBeirova

children degil children çocuklar oluyor child çocuk bizdende cocuk soruyor yani child olması lazım tek de yani

11 ay önce

Leman465873

Male ne ?

2 yıl önce

ESERPOLAT1

Cinsiyet acisindan "erkek" demektir. Female ise "kadın" demektir.

2 ay önce

NisaAy3

Yeni güncelleme ile bütün sorunlar kalkmıştır.

Fakat hala devam ediyorso report edin

Yetkililer gerekirse yeni güncelleme yapar

7 ay önce

ananas0636

İysin tabi

3 ay önce

Yamur742661

Male nedir ya

2 yıl önce

ib00w

Male aslında erkek female ise dişi demektir. Ancak genelde cümlede bu şekilde kullanılmazlar. Daha çok cinsiyeti vurgulayan cümlelerde kullanılır.

2 yıl önce

incikin_

Evet, mesela başvuru formlarında veya kayıt formlarındaki cinsiyet kutucuklarında
erkekler için "male", kadınlar için "female" yazar.

2 yıl önce

brahimCane6

Bu

2 ay önce

brahimCane6

Bu H

2 ay önce

Mustafa20898

boy child yazdim kabul etmedi :)

2 yıl önce

incikin_

Sözcük sayısına sadık kalmamız gerekmiyor. Bazen bir dilde iki kelime ile ifade edilen kavram diğer dilde tek kelimeyle ifade edilebilir.

erkek çocuk: boy
araba kullanmak: drive
satın almak: buy

2 yıl önce

ESERPOLAT1

Cunku "boy" demek zaten "oğlan cocugu, erkek cocuk" anlamlarina gekdigi icin "erkek cocuk cocugu" gibi bir ifade anlamsiz olacagindan kabul etmemistir.

2 ay önce

remam4

The boy child neden olnuyor

2 yıl önce

nazlcanike

Çünkü boy dersen zaten erkek çocuk anlamına gelir

8 ay önce

tubakaragz4

Evet

2 yıl önce

tuanaertun

Ama boy erkek

2 yıl önce

DedektifNi1

Boy kelimesi tam olarak erkek değil, erkek çocuk anlamına gelir .

10 ay önce

cansu795978

Boy erkek cocuk degilmiydi ? Neden male ?

2 yıl önce

pervan3

Evet

11 ay önce

EceHappy

"Son" desek olmaz mı? Zaten kabul etmedi

2 yıl önce

Cimbom1905Hilal

Boy child i kabul etmemesi saçma

2 yıl önce

nazlcanike

Boy zaten erkek çocuk demek

8 ay önce

Selin585964

İlk defa duydum male diye

1 yıl önce

Arda392802

Ne yazmamız gerekiyor

1 yıl önce

nazlcanike

Boy

8 ay önce

Alperen302900

İyi

11 ay önce

HasanPekta3

Bir çocuk l boy değilmiş?

10 ay önce

turan202900

Boy boy yaziyorum olmuyor cevap nedir

10 ay önce

Adam680837

Child yazdım. Olmadı. Boy olcak deyya. Boy a da hep oğlan diyodu. Anlamadım

8 ay önce

yusuf808083

Arkadaşlar yanlış

6 ay önce

kadir615670

Boy boy

6 ay önce

Elif47798

Male children yaziyorum kabul etmiyor

6 ay önce

HasanSinca

Sadece boy demeniz yeterli erkek ile cocuk aynı kelimeyi taşıyor

5 ay önce

HasanSinca

Yukardada cevap verilmiş zaten erkek çocuk sadece boy demeniz yeterli biraz şaşırmalı olmuş boy hem erkek hem çocuk için kullanılmıştır

5 ay önce

kardelen632586

Cevaba Boy diyor bende çok saçma boy oğlan demek değil mi

3 ay önce

takisahin

Z

3 ay önce

OyununAdre

Boy yazın benimkisi oldu vallaha

3 ay önce

FatmaAyran1

So

3 hafta önce

FatmaAyran1

Sorular çok kolay

3 hafta önce

batuhan441468

Bok

3 hafta önce

Bilalyanik1

Çocuk oyuncağı bir şey

3 hafta önce

Mdin467411

Boy ve boy ne farkı var?

1 hafta önce

Tolga964295

Erkek çocuk un türkçesi Boy demekmiş hata verdi bana ama yanlış olduğunu düşünüyorum. (Man boy) = (Erkek çocuk) demek ama benim hata yaptığımı ve Boy yazmamı gerektiğini söylüyor uygulama. Böyle hataları nasıl yapıyorsunuz anlayamadım. Acilen düzeltilmesi gerek bu hataların. Uygulamanın kalitesini düşürüyorsunuz böyle basit hatalarla.

1 hafta önce

isabattmani

Sadece Boy yeterli

3 gün önce

isabattmani

Yazılan neden çıkmıyor

3 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.