"However, it is too expensive."

Μετάφραση:Ωστόσο, είναι πολύ ακριβό.

November 7, 2015

6 σχόλια


M1GP1

Το σωστό είναι σίγουρα εν τούτοις και όχι εντούτις. Δεν υφίσταται στα ελληνικά αυτό το εντούτις. Το εν τούτοις είναι αρχαιόπρεπη έκφραση . Το εν είναι πρόθεση που συντάσσεται με δοτική και το τούτοις είναι η δοτική πτώση του πληθυντικού της δεικτικής αντωνυμίας ουτος. Λίγο προσοχή παρακαλώ.

November 7, 2015

Quikkmaffs

I thought πάρα πολύ ακριβό was more correct..

March 1, 2016

MARYDEMENA

too = παρα πολυ very = πολυ.Πριν δεχθηκατε το too σωστο σαν παραπολυ. Τωρα γιατι ειναι λαθος ;

June 16, 2018

James07041776

HOWEVER ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΙ "ΠΑΡ' ΟΛ' ΑΥΤΑ". ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΤΟ.

July 19, 2018

mikep666

Παρόλα αυτά λάθος; σόβαρα τώρα;

August 6, 2018

Bacilic

Κανονικά το σωστό είναι παρ' όλα αυτά (παρά + όλα + αυτά), τρεις λέξεις.
Εξάλλου, υπάρχει αυτούσια η λέξη παρόλα που σημαίνει λόγος στομφώδης, μεγαλόστομος και χωρίς περιεχόμενο, λόγια του αέρα, παχιά λόγια. [αντδ. < ιταλ. parola 'λόγος, λέξη' < γαλλ. parole < υστ. λατ. parabola 'παραβολή του Χριστού, ομιλία' < ελνστ. παραβολή]

November 14, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.