"However,itistooexpensive."

Μετάφραση:Ωστόσο, είναι πολύ ακριβό.

πριν από 3 χρόνια

8 σχόλια


M1GP1

Το σωστό είναι σίγουρα εν τούτοις και όχι εντούτις. Δεν υφίσταται στα ελληνικά αυτό το εντούτις. Το εν τούτοις είναι αρχαιόπρεπη έκφραση . Το εν είναι πρόθεση που συντάσσεται με δοτική και το τούτοις είναι η δοτική πτώση του πληθυντικού της δεικτικής αντωνυμίας ουτος. Λίγο προσοχή παρακαλώ.

πριν από 3 χρόνια

JonatanMat1
JonatanMat1

I thought πάρα πολύ ακριβό was more correct..

πριν από 2 χρόνια

3cjc4

τι παρ'όλα αυτα γραφεται ετσι σωστα οχι σε τρεις λεξεις

πριν από 10 μήνες

James07041776

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΡΟΦΟΣ ΣΤΟ ΟΛΑ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΟΜΟΙΟ ΓΡΑΜΜΑ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ.

πριν από 4 μήνες

MARYDEMENA

too = παρα πολυ very = πολυ.Πριν δεχθηκατε το too σωστο σαν παραπολυ. Τωρα γιατι ειναι λαθος ;

πριν από 5 μήνες

James07041776

HOWEVER ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΙ "ΠΑΡ' ΟΛ' ΑΥΤΑ". ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΤΟ.

πριν από 4 μήνες

mikep666
mikep666

Παρόλα αυτά λάθος; σόβαρα τώρα;

πριν από 4 μήνες

Bacilic
Bacilic
Mod

Κανονικά το σωστό είναι παρ' όλα αυτά (παρά + όλα + αυτά), τρεις λέξεις.
Εξάλλου, υπάρχει αυτούσια η λέξη παρόλα που σημαίνει λόγος στομφώδης, μεγαλόστομος και χωρίς περιεχόμενο, λόγια του αέρα, παχιά λόγια. [αντδ. < ιταλ. parola 'λόγος, λέξη' < γαλλ. parole < υστ. λατ. parabola 'παραβολή του Χριστού, ομιλία' < ελνστ. παραβολή]

πριν από 4 εβδομάδες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.