1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "She eats the fish."

"She eats the fish."

Переклад:Вона їсть цю рибу.

November 8, 2015

8 коментарів


alvinka22

Чому не "вона їсть рибу"?


greg.mort

Хочуть щоб артиклі перекладали


Vera741423

Там є артикль


7D7P5

Написала "вона їсть рибу",а не " Вона їсть ЦЮ рибу".ЯКА РІЗНИЦЯ??


GameShow910522

я також не зрозумів


JfjM13

Мені здається що різниці ніякої, проте в речені конкретизують що саме цю рибу а не іншу вона їсть. Дійсно маразм


Yuliia261915

Виправіть помилку!

Пов'язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.