"Sheeatsthefish."

Переклад:Вона їсть цю рибу.

3 роки тому

8 коментарів


alvinka22

Чому не "вона їсть рибу"?

3 роки тому

greg.mort
greg.mort

Хочуть щоб артиклі перекладали

3 роки тому

Akravish

маразм

2 роки тому

Vera741423

Там є артикль

3 тижні тому

7D7P5

Написала "вона їсть рибу",а не " Вона їсть ЦЮ рибу".ЯКА РІЗНИЦЯ??

8 місяців тому

GameShow910522

я також не зрозумів

2 тижні тому

Yuliia261915

Виправіть помилку!

3 місяці тому

JfjM13

Мені здається що різниці ніякої, проте в речені конкретизують що саме цю рибу а не іншу вона їсть. Дійсно маразм

5 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.