"What were you doing that night at my house?"

Fordítás:Mit csináltál aznap éjjel a házamban?

November 8, 2015

26 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Boabour

nem lehetne leforditani ezt is, a tanulók miatt?


Abenhakan

Mit csináltál a házamnál azon az éjszakán. De még jobb: Mit kerestél a házamnál azon az éjszakán?


Boabour

köszi, én tudom mit jelent, de egy nyelviskolába vagy miben, legalább lefordithatnák :)


Taki_Laci

Bizony, bizony és ráadásul még arra is oda kell figyelni, hogy a többesszám használata is helyes a fordításnál (...csináltatok...).


Abenhakan

Igen, sőt Ön, Önökkel, magával és magukkal is jó.


Taki_Laci

Úgy ám, de csak ha a csinálni ige megfelelően ragozott alakjával társulnak.


Abenhakan

Abban nem nagyon van különbség.


Petpali

Elég jó kis kérdés,az bizti.


dancsisandor

Mit csinaltal a hazamban azon az ejszakan?


felejthetetlen

Ha jó a többes szám is (2 éve jelezte az alapítók egyike) akkor miért nem tudják már kijavítani?


fortuna0728

Mit csináltál az éjszaka a házamban? ??


eminens2

that night=aznap éjjel 2018.08.01.


fortuna0728

Mit csináltál az éjszaka a házamban?


Adrienn912857

10 hozzászólást ír, rámegyek és 1 db-ot sem jelenít meg. Miért?


Boabour

Miert nem? Pedig ott vannak


Andi90687

Nem látom a hozzászólásokat, pedig jelenleg 12 db -ot is jrleznek. A fordítást sem látom . Mi a baj?


A.Zsolti

Mit csináltál azon az éjszaka a házamban?


mik.del

Mit csináltál azon az éjszakán a házamban?


ray0917

Mit csináltál azon az éjszakán a házamban?


laq1958

Ez miért nem jó? Mit csináltál azon az éjen a házamban?


Jay-66

Hogy lenne a "házamnál"?


KovcsGbor8

Azon az éjjel,aznap éjjel.Teljesen ugyanaz.


B.F.11

A "mit tettél..."miért nem jó?


gyuri429831

Mikor "at" és mikor "in"?


TamsFadgya2

Mit csináltatok......az nem jo?


Raz580783

At? Bocsi jó ez így ban egyenlő a t

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.