1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Yes, yes, you will see!"

"Yes, yes, you will see!"

Překlad:Ano, ano, uvidíš!

November 8, 2015

6 komentářů


IngridPolk

Ano, ano, budeš vidět?


Voyta
Mod

To by bylo "You will be seeing".


nueby

Já jsem to provizorně přidal. Mně budeš vidět nečeské nepřijde. Vidět jako nedokonavé sloveso jinak než s pomocným být budoucí čas netvoří. A anglické prosté (neprůběhové) časy zdaleka ne vždy vylučují nedokonavé české významy a překlady. Navíc průběhové časy sloves jako see působí gramaticky hodně divně. Proto přidáno.


Filomena.Prvni

Mně věta připadá jako radostné zvolání kp. mámy, která sděluje svému nevidomému synovi, že po operaci bude vidět. Což daleko lépe česky vyjádříme větou: Ano, ano, budeš vidět!


DanielKoud3

Ano, ano, ještě se uvidíme....??? Nelze?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.