1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Вони мої."

"Вони мої."

Переклад:They are mine.

November 8, 2015

12 коментарів


strannik.rv

Поясніть для чого використовувати в даному словосполученні визначення "are"
??


greg.mort

У англійській дієслово є необхідним


TarasChukas

!?? чому не підходить my ?


VolosMar

Дякую, хороше посилання на роз'яснення.


7b8J

Дуже погана озвучка "mine"


8wYG1

They myni пачему нельзя без are


greg.mort

У англійській дієслово є необхідним


Y9C9

I - am He, she, it - is You, we, they - are

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати