1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The girl speaks!"

"The girl speaks!"

Překlad:Ta dívka mluví!

November 8, 2015

14 komentářů


AnetKurkov

Prečo je tam speaks ale nie speak, keď je tam len jedno dievča?

January 30, 2017

kacenka9

Protoze sloveso nema s mnoznym a jednotnym cislem co do cineni. Ne v AJ. Naopak 3. os. cisla jednothenho ma v pritomnem case na konci 99% sloves 's'.

January 30, 2017

KaeiM.Pevn

Protože se "s" v množném čísle přidává u podstatných jmen, nikoliv u sloves. U sloves, je "s" na konci u 3. osoby jednotného čísla. She speaks / They speak, řečeno jednoduše.

March 5, 2019

alena859702

To je na prd povedala som presne to iste a ono mi to napisalo tak podme radsej dalej

November 5, 2017

Aneta608985

Zapomínám na to že the znamená například:ta,ten

January 14, 2018

Tomikfoxy

Super game

May 7, 2018

Tomikfoxy

Ne

May 7, 2018

Materhorn1

Proč mi to píše že je tady 6 komentářů a po rozkliknutí tady není žádný?

May 31, 2018

Materhorn1

Proč tady není žádný komentář když mi to píše že by jich tu mělo být 6?

May 31, 2018

Goles1

co je špatne na "dívenka"?

June 13, 2018

KaeiM.Pevn

Asi jen není v systému.

March 5, 2019

MartinaMrz4

I dont know

February 12, 2019

KeXuk

Proč to nemůže být "Ona mluví"?

February 23, 2019

KaeiM.Pevn

Protože "girl" neznamená ona.... ??

March 5, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.