Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"The girl speaks!"

Překlad:Ta dívka mluví!

před 2 roky

9 komentářů


AnetKurkov

Prečo je tam speaks ale nie speak, keď je tam len jedno dievča?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Protoze sloveso nema s mnoznym a jednotnym cislem co do cineni. Ne v AJ. Naopak 3. os. cisla jednothenho ma v pritomnem case na konci 99% sloves 's'.

před 1 rokem

alena859702

To je na prd povedala som presne to iste a ono mi to napisalo tak podme radsej dalej

před 9 měsíci

Aneta608985

Zapomínám na to že the znamená například:ta,ten

před 7 měsíci

Tomikfoxy

Super game

před 3 měsíci

Tomikfoxy

Ne

před 3 měsíci

Materhorn1

Proč mi to píše že je tady 6 komentářů a po rozkliknutí tady není žádný?

před 2 měsíci

Materhorn1

Proč tady není žádný komentář když mi to píše že by jich tu mělo být 6?

před 2 měsíci

16yuka
16yuka

co je špatne na "dívenka"?

před 2 měsíci