1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The girl speaks!"

"The girl speaks!"

Překlad:Ta dívka mluví!

November 8, 2015

15 komentářů


AnetKurkov

Prečo je tam speaks ale nie speak, keď je tam len jedno dievča?


kacenka9

Protoze sloveso nema s mnoznym a jednotnym cislem co do cineni. Ne v AJ. Naopak 3. os. cisla jednothenho ma v pritomnem case na konci 99% sloves 's'.


alena859702

To je na prd povedala som presne to iste a ono mi to napisalo tak podme radsej dalej


Aneta608985

Zapomínám na to že the znamená například:ta,ten


Materhorn1

Proč mi to píše že je tady 6 komentářů a po rozkliknutí tady není žádný?


Materhorn1

Proč tady není žádný komentář když mi to píše že by jich tu mělo být 6?


Goles1

co je špatne na "dívenka"?


KeXuk

Proč to nemůže být "Ona mluví"?


Marcela713853

Mohlo by být také hovoří?


Naruto9751

Wow, ta dívka mluví!


Vera563929

Co ten vykřičník?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.