1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We travel around Europe."

"We travel around Europe."

Překlad:Cestujeme po Evropě.

November 8, 2015

6 komentářů


gaston68cz

Dva platne preklady "po evropě" a "okolo evropy" maji odlisny vyznam: okolo vynechava stred (nebo se dane oblasti ani nedotkne - "okolo rybnika"), "po" znamena kdekoliv v dane oblasti (obvykle vetsi cast). "Around" ma jaky vyznam?


Voyta
Mod
Plus

"Travel around" je spojení, které běžně znamená cestovat po dané oblasti, tedy žádné vynechávání středu. Nicméně když se to přeloží doslova, znamená to cestovat okolo dané oblasti. Proto taky přijímáme obě dvě varianty.


Martinkova11

Není možné napsat i napříč evropou?


MarquiseDeBat

Tam by nejspíš bylo vhodnější "Across Europe".


fouraix

halt je na DL evropa kulatá. s tím dokážu žít : )


kellny2256

je špatně cestujeme Evropou

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.