"WetravelaroundEurope."

Překlad:Cestujeme po Evropě.

před 3 roky

5 komentářů


gaston68cz

Dva platne preklady "po evropě" a "okolo evropy" maji odlisny vyznam: okolo vynechava stred (nebo se dane oblasti ani nedotkne - "okolo rybnika"), "po" znamena kdekoliv v dane oblasti (obvykle vetsi cast). "Around" ma jaky vyznam?

před 3 roky

Voyta
Voyta
Mod

"Travel around" je spojení, které běžně znamená cestovat po dané oblasti, tedy žádné vynechávání středu. Nicméně když se to přeloží doslova, znamená to cestovat okolo dané oblasti. Proto taky přijímáme obě dvě varianty.

před 3 roky

Martinkova11

Není možné napsat i napříč evropou?

před 2 roky

MarquiseDeBat
MarquiseDeBat

Tam by nejspíš bylo vhodnější "Across Europe".

před 2 roky

fouraix

halt je na DL evropa kulatá. s tím dokážu žít : )

před 2 roky
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.