"Oni mluví s oběma děvčaty."

Překlad:They are speaking with both girls.

November 9, 2015

9 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Irosomak

Jak je mozne, ze jednou kdyz napisu they are speaking with both of girls mi to napise ze tam ma byt "to" a kdyz napisu "to" opravi mi to na "with" obe moznosti jsou spatne ?


Voyta
Mod

Protože některé varianty v systému doteď nebyly a protože "both of girls" nejde. Možná je varianta s "both of the girls".


Jenda-48

Tak nejde a mně to vzalo." They are speaking with both of girls." Tak je to tedy dobře špatně. Mi


deniage

Mohli byste také uznat: they are speaking to both girls. ???


Voyta
Mod

Zdenek347245

Take si myslim, ze by melo byt "speaking to". " Speaking with" je dle meho cechismus


Voyta
Mod

Čechismem bych to nenazval, podívejte se na graf četnosti. Není to vůbec neobvyklá varianta.


Jitka709231

A je možné napsat The are speaking with both the girls?


Voyta
Mod
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.