"Oni mluví s oběma děvčaty."

Překlad:They are speaking with both girls.

před 3 roky

8 komentářů


Irosomak

Jak je mozne, ze jednou kdyz napisu they are speaking with both of girls mi to napise ze tam ma byt "to" a kdyz napisu "to" opravi mi to na "with" obe moznosti jsou spatne ?

před 3 roky

Voyta
Voyta
Mod

Protože některé varianty v systému doteď nebyly a protože "both of girls" nejde. Možná je varianta s "both of the girls".

před 2 roky

deniage

Mohli byste také uznat: they are speaking to both girls. ???

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Uznáno.

před 2 roky

Zdenek347245

Take si myslim, ze by melo byt "speaking to". " Speaking with" je dle meho cechismus

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Čechismem bych to nenazval, podívejte se na graf četnosti. Není to vůbec neobvyklá varianta.

před 2 roky

Jitka709231
Jitka709231

A je možné napsat The are speaking with both the girls?

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Už je.

před 2 roky
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.